środki wspomagające odchudzanie

Upragnione lato jest już tuż tuż, sezon zimowy dobiega końca. Był to idealny czas, aby zadbać o swoją sylwetkę, popularnie przygotowując się do sezonu bikini. Jednak, znając życie, wielu z nas dosyć sobie pofolgowało, i w tym momencie rozpoczyna swoją przygodę ze zrzuceniem wagi. Dosyć istotne jest nasze BMI, jeżeli jest za wysokie to nie tylko że względów estetycznych należy je zmniejszyć, ale również i zdrowotnych. Pierwszym, najważniejszym i wnoszącym wiele dobrego krokiem jest zmiana sposobu odżywiania.

Jak zrzucić zbędne kilogramy?

Badania naukowe nie raz udowodniły, że typowa głodówka nie przynosi żadnych korzyści, a nawet zaostrza efekt „jojo” i pustoszy organizm. Regularne posiłki to podstawa, zwłaszcza śniadanie. Należy jeść mniejsze porcje, odpowiednio zbilansowanych posiłków, ale częściej około 5 razy na dobę. Niezdrowe i słodkie przekąski trzeba zastąpić orzechami, ale tymi niskokalorycznymi, warzywami i owocami. No i przede wszystkim włączyć aktywność fizyczną do naszej codzienności. Czasem warto sięgnąć również po środki wspomagające odchudzanie. Na rynku dostępnych jest multum różnych produktów z takim właśnie przeznaczeniem. Są to suplementy diety w postaci tabletek, ziół, herbatek, koktajli czy odżywek.

Wybierając w tym wszystkim, należy być bardzo ostrożnym i nie kupować nic podejrzanego, obcego pochodzenia np z internetu. Najlepszym wyjściem jest konsultacja z lekarzem dietetykiem, który dzięki swojemu doświadczeniu i trosce o zdrowie pacjenta wskaże nam właściwe środki. Wiele popularnych firm posiada swoje produkty Wellness, przeznaczone do walki o lepsze zdrowie i smukłą sylwetkę. Prócz efektom jakie oferują, należy przyjrzeć się wiarygodności źródła z jakiego pochodzą. Ważny jest też ich skład, wskazania i przeciwwskazania, badania jakim zostały poddane i certyfikaty ogólnego bezpieczeństwa stosowania. Bardzo dobrze jest, jeżeli znajdziemy produkty w stu procentach naturalne. Mamy wtedy pewność, że stosowane w odpowiedni sposób, po wykluczeniu przeciwwskazań (bo i takie są nawet przy ziołowych specyfikach) nie zaszkodzą a pomogą.

Warto również zainteresować się kalorycznością i składem poszczególnych produktów żywnościowych. Znajomość zawartości witamin i składników mineralnych, adekwatna do naszego zapotrzebowania, pomoże nam skomponować odpowiednie menu na poszczególne dni. Wskazane jest notowanie swoich codziennych nawyków, ćwiczeń i spożytych produktów oraz wagi (najlepiej raz w tygodniu) w specjalnie do tego przeznaczonym zeszycie. To pomoże nam mieć kontrolę nad planem dietetycznym i lepiej dostrzec postępy doceniając swój wysiłek.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here